Vi är tillbaka!

 
 
Nu har jag krupit fram från den sten jag legat under ett tag och är redo att ta tag i livet igen. Hunden har status OK. Det är viktigast av allt. Det såg mörkt ut ett tag, men förhoppningsvis hittar vi en lösning. Nog om det.
 
Hästen har faktiskt gått en del, och så bra han känns! Han är klippt, pigg, arbetssugen och redo för nya mål. Likaså jag. Vi har tränat, klättrat, galopperat i skogen och mått gott. Det är verkligen balsam för själen! Han har kvar lite hull och det känns jättebra. Han äter som en häst av höet, hehehe, och verkar må så bra så. Ibland blir han upprörd på nätterna för att matte bylsat på för mycket kläder, då drar han ut allt hö, drar sig efter väggarna och ogillar värmen. Så jag får allt lära mig att ta på kläder som är lite svalare. 
 
Idag ska vi ut på en tur igen, för det ser ut som det ska regna både tis o ons. Eftersom jag bestämt mig för att träna lite passar det bättre att ta det en dag utan regn, för allas skull... Det ska vara kul att träna! 
 
Nu återgår jag till mitt. Och tanken är att bloggen ska rulla igång igen nu :) Skoj!
 
 
Ewa
2014-10-20 @ 14:50:13

Härlig höstläsning!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0